woensdag 3 april 2013

Wishlist #3 Beauty

                                                                 Heeey!
Vandaag heb ik weer een wishlist voor jullie, en dit is al best een tijdje geleden dat ik een wishlist                                 heb gemaakt, maar het leek me wel weer leuk om te doen
                                          







Ik denk dat ik dit product deze week wel ga halen omdat het heel goedkoop is en gewoon bij het kruidvat te koop is.
Camouflage Cream 010 Ivory
Ik wil deze concealer heel graag maar ik denk dat het bij mij in de lijntjes van mijn oog gaat trekken, maar toch zou ik hem graag willen.

TheRocket_Pack_290x240
Ik wil al een tijdje een goede mascara en ik heb gehoord dat deze erg fijn is, maar volgensmij is hij 16,00 euro, een beetje te duur voor een mascara.
Pro Longwear
Dan als laatste deze foundation van Mac, ik draag overdag geen foundation maar het is wel heel leuk om te hebben, of bijv voor een feestje ofzo, het is alleen jammer genoeg veel te duur

Wat staat er op jouw wishlist?
xo, Femke

3 opmerkingen:

  1. Op mijn Wishlist staat op nummer 1: een mooi paar Lita's !!!


    www.ishootlovee.com
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist! Ik wil ook graag die BB cream hebben!

    Xx Mo Xx

    Ps. Doe je al mee met mijn winactie? Doe hier mee: http://movuitton.blogspot.be/2013/04/give-away-rilakkuma-kalender-twv-1295.html

    BeantwoordenVerwijderen