maandag 1 april 2013

Blush en Bronzing duo Elf

Heey!
In mijn vorige artikel zagen jullie dat ik een bestelling bij eyeslipsface had gedaan, nu heb ik een review van de blush en bronzer duo voor jullie.




Zo zag de verpakking er uit, heel mooi en proffesioneel , ik let niet alleen op de verpakking, maar het ik wel  leuk als het er een beetje mooi uitziet
het doosje is vrij groot, ik had hem wat kleiner verwacht, dat maakt juist niet uit omdat er dan meer van het product in zit

Zo ziet het er uit, er zit een beschermplakkertje overheen zodat de poeders niet worden beschadigt.
Er zit ook aan de bovenkant een grote spiegel

Dit zijn de kleuren, ik had het bestelt omdat het een dupe van Nars Orgasm en Nars Laguna Bronzer zou zijn, ik weet niet of dat ze zijn omdat ik de Nars producten zelf niet heb ,maar ze zijn zeker wel heel mooi.


Hier zie je het op mijn hand, je ziet dat ze hier niet heel goed gepigmenteerd zijn, maar ik heb ook maar een zacht veegje over de poeders gedaan.
Allebei de poeders hebben een hele mooie goude glans er doorheen.
Het is in de kleur Blushed/Bronzed
Dit product is te koop op eyeslipsface.nl voor 4,00 euro in de Studio lijn.

+ Punten
-Mooie verpakking
-Goed gepigmenteerd
-Goedkoop

- Punten
-Er zitten hoge verzendkosten aan

xo, Femke

1 opmerking:

  1. really great product;)X like those shades, exactly the same as Nars:)X



    http://throughartrelatedtofashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen