zondag 20 januari 2013

Inspirerende plaatjes

Heey!
Ik kom op twitter bijvoorbeeld allemaal leuke plaatjes tegen.
Die ook best inspirerend zijn.
Dus hier komen wat leuke inspirerende plaatjes.


Dit vond ik wel heel mooi omdat ik er altijd zal zijn voor mijn vrienden.

 
Dit plaatje vond ik heel leuk en de tekst is ook erg mooi.


Deze vind ik zeker leuk want je moet nooit vergeten om te lachen.


Dit vond ik wel een hele goede tekst.
Mensen geven te snel een vooroordeel.


 
Het belangrijkste is dat je in jezelf gelooft , anders kom je nergens.


Dit plaatje slaat niet echt ergens op maar ik vond hem wel heel leuk.


Dit plaatje vind ik echt heel mooi.


Deze vond ik ook wel heel mooi.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden en laat even in de reacties achter wat jij het leukste of mooiste plaatje vond.

Liefs, Femke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten