woensdag 30 januari 2013

Cup a soup- Pizza Quattro Stagioni


 Heey!

Ik heb voor jullie een Cup a Soup uitgetest.
Je kan de cup a soup gratis bestellen, je hebt ook nog 3 andere smaken, Beef Sukiyaki, Smoked ham & honey en red curry en coconut.
Ik heb Pizza Quattro Stagioni uitgekozen omdat ik dat er wel bijzonder uit vond zien.


Zo krijg je het opgestuurd.
Als je het open klapt komt er een gewoon zakje met poeder uit zoals altijd.
De geur is heel apart maar ruikt best lekker.


De soep is erg dikkig en smaakt heel gek.
Het smaakt niet echt naar pizza vind ik zelf maar het is op zich wel lekker.
Als je de eerste hap neemt is het wel lekker maar als je het door moet gaan eten (je hebt dus al een halve kom op) word ik er zelf een beetje misselijk van.
De soep is wel lekker maar ik zal hem niet zelf opnieuw kopen, het is natuurlijk wel leuk om uit te proberen.

Heb jij ook al een cup a soup besteld ? Wat vond jij er van ?

Liefs, Femke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten