donderdag 31 januari 2013

Favorieten webshops

Heey!

Ik vind het altijd heel leuk om dingen op het internet te bestellen.
Ik laat jullie vandaag mijn favorieten webshops zien.

1. Sieradenkistje.nl

Dit is zo'n leuke site!
Ze hebben heel veel leuke sieraden, het meeste is ook zelfgemaakt.
Ik heb daar een keer wat besteld en ik kreeg het best snel al in een super schattig zakje met een soort visitekaartje er in.
De kwaliteit is opzich wel goed voor zo'n prijs.

2. Eyeslipsface.nl

Ik denk dat jullie deze site allemaal wel kennen.
Je kan er super goedkoop leuke make-up kopen.
Het is ook nog super goede kwaliteit.
De producten komen ook gewoon goed verpakt aan en er is niks mis mee.

3.  UsFoodz.nl

Ik vind dit echt een leuke site!
Je kan er allemaal bijzonder Amerikaans eten kopen.
Ik heb er nog nooit wat besteld omdat het best duur is maar ik wil het wel heel graag doen.

Wat is jou favorieten webshop ?

Liefs, Femke

2 opmerkingen:

  1. USfoodz is erg leuk, heb er nog nooit besteld maar het is wel leuk om rond te neuzen.

    Ik volg je!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey !
    Bedankt dat je me volgt, ik zal jou ook terug volgen :)
    Liefs, Femke

    BeantwoordenVerwijderen