vrijdag 1 maart 2013

Oogschaduw palet Action Review

Hooi allemaal !

Ik heb vandaag voor jullie een artikel waarin ik vertel over het oogschaduw palet van de Action.


Dit is in de kleur Nude, maar je hebt ook nog andere , ik vond deze zelf wat mooier omdat er meer nude kleuren inzitten, maar dat is mijn mening.


Dit is het palet, ik vind het er heel professioneel uitzien voor zo'n goedkoop product.
Het palet heeft in totaal 18 kleuren.


Dit is het palet aan de binnenkant,
er zit een grote spiegel en 2 spons applicators bij.


De kleuren zijn heel goed gepigmenteerd voor een goedkoop palet, het is alleen wel met heel veel glitter.
Als ik de donkere kleuren aanbreng op mijn oog heb ik totaal geen fall out.
Ik ben heel erg tevreden over dit product en het kost maar 1,50 euro.
Dit palet is te koop bij de Action.

xoxo Femke




2 opmerkingen: