vrijdag 28 december 2012

Geurkaars Primark

Heey!
Ik was een tijdje geleden bij de Primark met een vriendin en we liepen naar het vak met de geurkaarsen.
Daar stonden heel veel lekkere geurkaarsen.
Ik stond daar leuk aan alle kaarsen te ruiken en deze vond ik zo lekker.
Ik liet hem aan mijn vriendin ruiken en die zat helemaal met haar neus in die kaars zo lekker vond ze hem.
Deze kaars ruikt namelijk een beetje naar Zwitsal.
En dan moet je ons hebben want wij zijn verslaafd aan Zwitsal dus dat kwam mooi uit !
Volgens mij heet deze kaars cotton fresh.
Dit is van het merk Opia en dat is het huismerk van de Primark.

De kaars was 1 euro en heeft 12 branduren.
12 branduren is niet super veel maar hij was ook maar 1 euro dus dat maakt mij niet zo veel uit.
 
Hij geeft echt super veel geur af want als ik hem aansteek ruikt mijn hele kamer lekker naar die kaars.

Als ik weer naar de Primark ga zal ik zeker meer van deze kaarsen meenemen!

Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten