zaterdag 29 december 2012

Oud & Nieuw look.

Heey!
Ik heb een oud en nieuw look voor jullie omdat ik met kerst geen kerstlook heb gemaakt.
De oogschaduw is erg simpel maar ik laat mijn wimpers juist en beetje opvallen in deze look.
Ik hoop dat je hem leuk vind!

Ik ben begonnen met een simpele huidskleur over mijn oog aan te brengen.
 
Daarna ben ik met een bruine kleur in mijn arkadeboog gegaan
 
Toen ben ik met een paarsachtige kleur daar over heen gegaan.
En heel goed geblend.

Toen heb ik een winged eyeliner gemaakt ( mislukt i know )
 
En toen heb ik mega lange nepwimpers opgedaan.

Zo zag het er uiteindelijk uit.
Ik heb de wimpers expres overdreven gemaakt en de oogschaduw rustig want anders werd het te heftig.

Ik hoop dat je het leuk vond
Liefs, femke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten