dinsdag 5 maart 2013

Longer Lasting Lipstick Hema

Heey allemaal!

Ik heb vandaag een review van een lipstick van de Hema voor jullie.





Dit is de lipstick, de verpakking ziet er best mooi en proffesioneel uit.


De lipstick is in de kleur 03, het is best een donkere kleur.


De verpakking ziet er van binnen super mooi uit doordat het zo smal is, je kan ook zie dat de kleur van de lipstick roodachtig is.




De lipstick brengt fijn aan, het is niet een balsemachtige stift waardoor het dan minder lang blijft zitten.


Hier kan je de kleur op mijn lippen zien, voordat mensen denken dat ik elke dag dezelfde kleding aan heb, ik heb deze foto's op dezelfde dag als mijn ootd gemaakt.
De lipstick is op mijn lippen iets meer donkerroze dan rood.
Ik vind dat best mooi om een donkerroze/rode lipstick te dragen,
het is voor mijn leeftijd een beetje te heftig maar wel erg mooi.
De lipstick is zeker longlasting.
De lipstick is voor 3,50 euro te koop bij de Hema.

xo,
Femke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten