dinsdag 29 januari 2013

Plannen, Plannen, Plannen

Heey!

Ik maak altijd lijstjes van dingen die ik moet doen, artikelen die ik wil maken enz.


Ik doe dat meestal op een To do list of op een gewoon kladblokje.
Ik heb ook een speciale agenda om te plannen wanneer ik mijn huiswerk maak.



Ik schrijf heel veel , op mijn blog natuurlijk maar als ik een idee heb voor een artikel of iets anders schrijf ik het meteen op.
Ik gebruik ook wel is notities op mijn telefoon.
Ik heb een Iphone en daar staat een standaard app op.
Die heet herinneringen, daar kan je lijstjes op maken en afvinken als je er mee klaar bent.
Ik heb ook nog een andere app die ik zelf fijner vind.
Die heet Wunderlist, hier doe je eigenlijk hetzelfde mee maar dan kan je ook mensen uitnodigen en je achtergrond etc veranderen.

Ik vind het zelf dus heel fijn om van alles dingen op te schrijven en lijstjes te maken.

Hoe plan jij je dingen ?

Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten