zaterdag 19 januari 2013

Elf - Eyeshadow Primer # Review

Heey!
Ik heb vandaag een review van deze twee oogschaduw basissen voor jullie.
Ik wist niet of ik hier wel iets over wilde schrijven maar ik wilde het toch wel.
Ik weet namelijk niet goed wat ik er van moet vinden.
Het zijn twee eyeshadow primers van elf.
Hier staat een linkje van het product;
http://www.eyeslipsface.nl/brand-1/category-305/product-314.html

Ik heb de foto's van het product zelf niet kunnen uploaden want er ging steeds iets mis.
Maar ik heb deze foto's wel
En als je een foto wil hebben van het product moet je even naar de site gaan.
Ik heb al een link hierboven geplaatst.

Dit zijn de 'kwastjes' waarmee je de basis kan aanbrengen.
De kwastjes zijn erg fijn om aan te brengen.


Hier zie je dat het op mijn hand zit.
Zoals je kan zien geeft het erg veel kleur af.
Als je het uitveegt worden het helemaal glitters.
Ik gebruik deze producten niet om uit te smeren want dan is het erg glitterig.
Ik smeer het als basiskleur over mijn ooglid (met het kwastje) en dan smeer ik het niet uit.
Ik gebruik het dus niet als een echte primer.

Ik vind het product niet fijn als een echte oogschaduwbasis maar ik gebruik het zoals ik net zei als een basiskleur.
Dit product is te koop op eyeslipsface.nl en is 1 euro in de elf lijn.
Voor zo goedkoop is het dus wel een fijn product.

Liefs, Femke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten