maandag 14 januari 2013

Wishlist # 2 - Fashion

Heey!

Ik heb een tijdje geleden een wishlist gemaakt en daar liet ik zien welke make-up ik graag zou willen hebben.
Ik heb nu een wishlist voor jullie en dan laat ik zien wat ik wil hebben op het gebied van fashion.


Ik zag deze legging op marktplaats en ik vind hem zo leuk!
Ik vind het sowieso heel leuk als leggings zwart wit zijn en deze is heel schattig met rendieren er op.
Ik weet niet meer hoeveel hij kost want ik kan de verkoper niet meer terugvinden.
Super jammer!
 
Ik zat op Nelly.com te kijken en toen zag ik deze jumpsuit.
Ik vind deze jumpsuit zo mooi omdat hij heel simpel is maar het kantje aan de bovenkant maarkt het heel mooi.
Deze kost 109,95.
Dat vind ik een beetje te duur voor een jumpsuit.


Ik ben echt onder de indruk van deze schoenen!
Dit zijn Vans met studs.
Ik vind ze zo gaaf!
Ik zag deze op een site voorbijkomen maar ik weet niet hoeveel ze kosten.
Als ik ze ergens tegen kom koop ik ze zeker!

Dit was weer een wishlist artikel.
Zet even hier beneden of je dit vaker wilt.

Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten