zaterdag 12 januari 2013

Catrice nagellak #Review


                                                                                                                                                                   
Heey!
Vandaag heb ik weer review voor een nagellak voor jullie.
Ik maak wel vaker reviews van nagel lakjes van Catrice maar ze zijn allemaal een beetje hetzelfde.
Ik wilde daarom eerst niks hierover schrijven, maar ik vond de kleur zo mooi dat ik het toch heb gedaan.

Zoals je ziet is het in het flesje een meer groene kleur met goud en blauw.
Op je nagels zie je dat wat minder, dan lijkt het wat meer goud.
Als je op een bepaalde manier naar je nagels kijkt in het licht dan zie je een hele mooie groen/blauwe glans.

Dit lakje is nummer 840 Genius in the bottle.
Op de foto hierboven zie je wat meer het blauw er door heen komen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs, Femke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten