dinsdag 8 januari 2013

~Things i wanna do

Heey!
Ik heb vandaag een artikel voor jullie met dingen die ik ooit nog wil doen.
Ik wil nog heel veel dingen doen maar dit zijn een paar die ik het liefst wil doen.


1. Paraschute Springen

Dit lijkt me zo gaaf om te doen!
Het lijkt me zo leuk om in de lucht te hangen.
Alleen ben ik bang dat als ik het ga doen , niet uit het vliegtuig durf te springen.

2. In een luchtballon


Het lijkt me ook zo mooi om in een luchtballon te zitten.
Dit is iets wat ik dan denk ik wel durf omdat je dan niet ergens af hoef te springen.

3. Wereldreis maken


Ik ben nog nooit ver gaan reizen enzo.
Ik blijf altijd een beetje binnen Europa als we op vakantie gaan.
Ik wil daarom een wereldreis maken zodat ik dan ook naar andere landen kan en kan zien hoe het daar is.

Dit waren 3 dingen die ik ooit wil doen.
Ik heb er veel meer maar die komen misschien nog in een ander artikel.

Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten