maandag 25 maart 2013

Pakketje Eyeslipsface

HeeyHoi!
Vandaag heb ik een artikel voor jullie waarin ik laat zijn wat voor producten ik op eyeslipsface heb gekocht. Ik heb namelijk hele leuke dingen bestelt die ik met jullie wilde delen !
Enjoy!









Zo zag het pakketje er uit toen ik hem open deed, je kan misschien dingen zien liggen die ik niet heb bestelt want ik heb namelijk een bestelling samen met mijn moeder en zus gedaan.


Als eerst heb ik deze oogschaduw gekocht en dit is in de kleur luxe, het is niet super gepigmenteerd maar het is wel mooi.
Deze oogschaduw is van de Elf lijn en koste 1 euro.


Dan deze prachtige blush in de kleur Blushing Rose.
Dit is een best donkere kleur met goude glitters er in.
Deze blush is van de studio lijn en koste 4 euro.


En deze prachtige blush en bronzing duo, ik heb deze gekocht omdat ik heb gehoord dat dit een dupe van Nars Orgasm en de Nars Laguna Bronzer is .
En deze duo is van de Studio lijn en koste 4 euro.

 
Deze tinted moisturizer heb ik gekocht omdat ik benieuwd was naar de dekking, hij dekt niet super maar is wel een fijne basis, deze koste 1 euro en is van de Elf lijn.


En dan als laatste deze mooie lipstick van de Elf lijn, deze is in de kleur Gypsy en is heel mooi donker.
Hij koste 1 euro.

Ik was in totaal met verzendkosten er bij in 12 euro kwijt, doordat ik met mijn moeder en zus heb besteld hebben we de verzendkosten verdeelt en kwam ik goedkoper uit, er was namelijk ook nog een actie over de verzendkosten.

Als jullie ergens reviews over willen lezen zet het dan in de reacties hieronder.
Heb jij ooit iets bij eyeslipsface.nl besteld ?
xoxo ,
Femke


1 opmerking: