zondag 14 april 2013

Obsessedbyphotography #1

Heeey!
Vandaag de eerste obsessedbyphotgraphy, dit artikel probeer ik een keer in de twee weken te plaatsen en dan laat ik wat foto's zien die ik de afgelopen twee weken heb gemaakt, en hier is het eerste deel.
De meeste foto's staan ook op instagram.
Enjoy!



Ik was laatst in de big bazar en toen zag ik deze toblerone met witte chocola liggen, maar de normale blijft toch het lekkerst.

Ik heb gister een nieuwe video op mijn youtube kanaal online gezet en toen ik aan het filmen was had ik deze foto nog even gemaakt.

Haren gekruld!

Mijn naam in het Arabisch

Mjam..



Eindelijk een nieuwe lamp! Ik had altijd een heel kinderachtig zonnetje als lamp en nu heb ik eindelijk een nieuwe !

Mjam, taco

Mijn moeder maakt altijd heel erg lekkere eiersalade , i love it


Ik was uit eten en toen kreeg ik een lasagne , alleen het midden is lasagne , de rest is alleen maar saus.

Happy easter



I hope u like it

xoxo, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten