zaterdag 9 februari 2013

Every-day bakje

Heey!

Het leek me wel leuk om mijn every-day bakje te laten zien omdat ik dit nog nooit heb gedaan.


Ik heb gewoon een normaal every-day bakje , ik denk dat iedereen deze wel kent.
Ik heb hem voor 4 euro bij het Kruidvat gekocht.
Ik heb mijn bakje in de badkamer staan, daar maak ik me ook altijd op.



In het grote vak heb ik een zelfgemaakte bb cream zitten, daar komt nog een apart artikel over.
Ik heb ook mijn Max poeder foundation en mijn essence fix en matte er in zitten.
Ik heb een huidskleurige oogschaduw en het Essence sun club palet in nummer 02 long beach.



Ik heb in het wat kleinere bakje een mascara van Essence en Rimmel.
En ook een oogpotlood van Essence.


Dan heb ik in de vakjes waar je lipsticks in kan doen een lipgloss van Boulevard en een oogschaduwbasis van Elf.


Ik heb in het ronde gedeelte een blush van Catrice.
En een spons aplicator met aan de andere kan een klein kwastje die ik gebruik om mijn oogschaduwbasis mee uit te vegen.
En een ding voor je nagels, hier ga ik mee door mijn wimpers als mijn mascara opgedroogd is , dat doe ik om klontjes weg te halen.



En dan heb ik in het laatste vak een dagcréme van Zwitsal, een wimperkruller van de Primark, een wenkbrauwborsteltje uit een setje van de diodrogist, een oogschaduwkwast uit hetzelfde setje, een blending kwast van Elf, een poeder kwast van Elf en een merkloze blush kwast.

Dit was mijn every-day bakje , ik hoop dat je het leuk vond,
laat even in de reactie achter of je vaker dit soort artikelen wilt lezen.

Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten