zondag 3 februari 2013

Some pictures made by my #1

Heey!

Het leek me leuk om af en toe een ander artikel te plaatsen.
Ik ga proberen 1 keer in de week een Some pictures made by my te maken.
Dat houd in dat ik foto's , gemaakt met mijn iphone aan jullie laat zien.
Hier komen een aantal foto's


Dit was met kerst, ik was bij mijn opa en oma en ze hadden zo'n ding in het ijs gezet.


Dit was met oud en nieuw, ik hou niet zo van vuurwerk dus ging ik maar wat sterretjes afsteken.


En toen begon het te sneeuwen.
Heel jammer want ik had heel graag een witte kerst gewild.


Hier lag mijn hondje lekker te slapen, gewikkeld in een dekentje.


En toen was alle sneeuw weer weg..


Hier was ik op weg naar school en was de zon aan het opkomen.

Dat was Some pictures made by my #1, als jullie dit vaker willen moeten jullie het even in de reacties achterlaten.

Liefs,
Femke








2 opmerkingen: