zondag 10 februari 2013

~EOTD

Heey!
Als eerst wil ik even zeggen (waarschijnlijk heb je het al gezien) dat ik een nieuwe achtergrond heb en dat ik een andere naam heb, zet even in de reacties wat je er van vind.

Maar nu gaan we naar het artikel.
Ik wilde vandaag een eyes of the day doen, dit heb ik nog nooit gedaan dus het leek me wel een keer leuk.
Dit is mijn oog, ik heb zoals je ziet groenige ogen dus dan vind ik het mooi om daar bruine oogschaduw bij te  dragen.
Ik heb een mascara van Rimmel op, en van het essence sun club palet de highliter in mijn binnenste ooghoek aangebracht.


Dan heb ik een huidskleurige oogschaduw over mijn bewegend ooglid aangebracht.
Ik heb daarna aan de buitenkant een donkere kleur aangebracht die ik daarna naar mijn arkadeboog heb geblend, ik heb hiervoor ook het essence sun club palet gebruikt.
Toen heb ik nog een beetje extra huidskleurige oogschaduw over mijn ooglid aangebracht en toen was ik klaar !

Dit was mijn simpele EOTD .
Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten