maandag 11 februari 2013

TAG; About my blog

Heey!
Dit is een tag over mijn blog, waarom ik hier mee ben begonnen enz.



1. Hoe lang blog je al ?

Ik ben mijn blog gestart in Oktober 2012, maar ik had hier voor een andere site; Femkuh.webklik.nl

2. Hoeveel tijd per dag besteed je aan je blog?

Uhh.. dat verchilt eigenlijk heel erg, soms plan ik namelijk artikels in voor de hele week en anders schrijf ik een heel simpel artikeltje.
Maar ik denk een half uurtje per dag , met foto's maken er bij.

3. Weten mensen in je omgeving dat je blogt ?

Nee, alleen mijn zus maar die weet niet hoe mijn blog precies heet.
Ik vertel het ook niet omdat ik weet dat mensen het niet zullen begrijpen.

4. Hoe kwam je op het idee te gaan bloggen ?

Nou, ik vind het leuk om te schrijven en te fotograferen.
Toen had ik gezien dat mijn zus video's op youtube keek en toen ben ik dat ook gaan doen, zo kwam ik er eigenlijk achter dat die mensen ook blogs hadden en dat leek mij ook heel leuk.

5. Wat vind je het leukste aan je blog ?

Ik vind het leuk dat ik hier neer kan zetten wat ik leuk vind, dit is namelijk van mij.
Ik mag bepalen wat hier op komt en wat ik er mee doe.
En ik vind het heel leuk om productfoto's te maken en de lieve reacties van jullie natuurlijk!

6. Waar haal jij je inspiratie vandaan ?

Uit van alles eigenlijk, ook uit andere blogs en als er iets leuks is gebeurt schrijf ik daar een artikeltje over.

7. Heb je wel eens geen tijd of zin om te bloggen? Hoe los je dit dan op ?

Ik heb als ik eerlijk ben soms geen zin maar het is vooral dat ik geen tijd heb, ik heb het altijd erg druk met school en ik heb daarom niet zo veel tijd voor mijn blog.
Ik plan soms artikelen in als ik weet dat ik een drukke week ga krijgen en af en toe een paar dagen geen artikel is ook niet erg , ik heb namelijk geen verplichtingen!

Dit was de About my blog Tag.
Wat vind jij het leukste aan mijn blog ?

Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten