woensdag 2 januari 2013

Droogshampoo Andrélon

Heey!
Vandaag weer een review voor jullie.
Ik ga nu wat meer vertellen over deze droogshampoo.

Deze droogshampoo is bedoelt om tussen de wasbeurten door nog een fris effect te geven.
Als je dus een beetje vettig haar hebt en je spuit dit in je haar zou het wat frisser moeten worden.
Ik heb deze voor jullie uitgetest en het werkt wel.
Het is niet zo dat je dan niet je haar hoeft te wassen maar het ziet er wel wat frisser uit.
Als je te veel van deze droogshampoo in je haar spuit krijg je een witte waas dus daar moet je wel mee uitkijken.
Maar dat is volgens mij bij alle drooshampoo's

De droogshampoo is bedoelt voor slap en futloos haar.
En beweert dat hij een lift-up effect geeft.
De shampoo ruikt niet erg chemisch ofzo het ruikt namelijk juist fris.
Als ik het heb gebruikt ruikt mijn haar heel fris naar de shampoo.
De geur is niet irriterend aanwezig maar geeft gewoon lekker frisse geur.
Er staat op de verpakking dat het een verrassend volume geeft maar dat is het niet.
Het is geen volume spray ofzo.
Ik heb deze droogshampoo gekocht bij de Action voor 2 euro maar je kan hem denk ik ook wel in het Kruidvat kopen.


Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten