maandag 31 december 2012

Voornemens 2013

Heey!
Dit is mijn laatste artikel van 2012.
Daarom wil ik vertellen wat mijn voornemens voor 2013 zijn.
2013 new year HD Happy New Year 2013 Wallpapers, Welcome 2013 Desktop Photos

2012 is voor mij niet echt een super leuk jaar geweest.
Ik heb ook van andere mensen gehoord dat ze 2012 niet geweldig vonden.
Ik hoop dus dat 2013, niet alleen voor mezelf maar ook voor andere mensen een leuk jaar word.

Ik heb een aantal voornemens die ik met jullie wil delen.

1. Beter mijn best doen op school.

Dat klinkt misschien heel standaard maar ik wil beter mijn best doen.
Ik zit nu in een Atheneum/Gymnasium brugklas en het is niet erg makkelijk.
Ik word te snel afgeleid en dat wil ik verbeteren.
Zoals ik nu sta met mijn punten kan ik wel over maar dat is wel allemaal net aan.
Ik ga dus harder werken.

2. Vrolijker zijn

Ik merk dat ik af en toe heel down ben.
Gewoon dat ik denk van; pff dit is echt te veel allemaal.
Dat komt vooral door school.
Ik heb het erg zwaar en moet hard werken.
Ik ben ook te negatief naar mezelf toe.
Ik moet gewoon wat vrolijker en positiever zijn.
Daarom ga ik proberen wat meer van het leven te genieten.

3. Minder boos doen.

Ik merk dat ik heel boos doe tegen iedereen en heel chagerijnig ben.
Ik kan daarom heel erg overkomen als een bitch.
Als ik dan boos ben dan denk ik echt waarom doe ik eigenlijk zo?
Dit komt eigenlijk een beetje op hetzelfde neer als wat ik al eerder had gezegd, ik moet hard werken.


Dit waren mijn voornemens voor 2013 ik hoop dat ik me er ook een beetje aan kan houden.
En een gelukkig nieuw jaar!
Wat zijn jouw goede voornemens?

Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten