donderdag 3 januari 2013

Tonic Nivea

Heey!
Vandaag ga ik wat meer over deze tonic vertellen.
Deze tonic is van Nivea ( zoals je denk ik wel ziet want het staat er heel groot op )
Ik gebruik deze al een tijdje en ik wil er wat meer over vertellen.
 
Deze tonic gebruik ik nu al anderhalve week.
Hij haalt de restjes van mijn make-up goed van mijn gezicht en voelt er fijn door aan.
Mijn huid droogt er niet extreem van uit maar ik krijg wel een beetje droge plekjes.
Dat kan natuurlijk ook door het koude weer komen.
De verpakking is super leuk met dat roze en de geur van de tonic is ook best lekker.
De tonic is speciaal voor de droge of gevoelige huid gemaakt.
Mijn huid is de laatste tijd best droog en de tonic brengt daar niet veel verandering in.
Deze tonic kost rond de 6 euro.

De tonic is dus best fijn om mijn restjes make-up er af te halen maar ik zou hem niet opnieuw kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten