zondag 18 november 2012

Wishlist #1

Heey,
Als eerst wil ik weer even sorry zeggen voor al die tijd geen artikelen, ik had het super druk met school.
Maar nu laat ik voor het eerst mijn wishlist zien.
Ik maak steeds een artikel en dan laat ik 3 producten zien die ik wil hebben.
Ik heb zoveel dingen die ik graag wil hebben en dat ga ik in dit artikel laten zien.

1.
Ik zou als eerst heel graag een nude lipstick van Mac willen. Ik hoor altijd goede dingen over de Mac lipsticks en ik wil er wel een uitproberen! Maar het kost wel rond de 17 euro dus dat is te veel voor mij.




2. 88 Pallete

Ik zou zo graag het 88 pallete willen!
Het zijn zulke mooie kleuren waar je super veel mee kan!
Dit pallete kost volgens mij 19,50 euro.


3. Bb cream Maybelline.

Ik heb gehoord dat deze bb cream fijn is en ik ga hem ook zeker kopen! Hij kost 9,90 euro.
maybeline

Dit was het !
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Zet in de reacties of jullie dit vaker willen zien!

Liefs, Femke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten