maandag 19 november 2012

Tag 'This or That?

Heey!
Het leek me wel leuk om een keer een tag te doen want dat heb ik nog nooit gedaan.
Ik ga de 'This or That?' Tag doen en dat is een tag dat je bijvoorbeeld moet kiezen tussen eyeliner en mascara.

MAKE-UP;

1. Bronzer of Blush?
Ik denk blush, want als je te veel bronzer aanbrengt kan je nog wel een barbiepop lijken omdat je te bruin bent.

2. Lipgloss of lipstick?
Zeker weten lipstick!
Ik hou niet van lipgloss want dat plakt zo en gaat er bij mij al binnen 10 minuten af .

3. Eyeliner of mascara?
Mascara, want het lijkt me er een beetje raar uitzien als je wel eyeliner ophebt en geen mascara.
En zowieso ik heb niet zulke lange wimpers dus ik kies zeker voor mascara.

4. Foundation of concealer?
Concealer, want ik draag bijna nooit foundation en concealer bedekt toch nog wat plekjes.

5. Neutraal of kleur?
Neutraal, want ik ben nog helemaal niet zo oud dus dan doe ik liever wat neutrale make-up op.

6. Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw?
Oogschaduw in een vaste vorm, ik weet niet waarom maar dat vind ik wat fijner werken.

7. Kwasten of sponsjes?
Kwasten, ik vind het helemaal niet fijn om met sponsjes te werken want kwasten brengt mooier aan.

NAGELS;

1. Kort of lange nagels?
Lang, ik probeer ze lang te laten groeien maar mijn nagels breken steeds af.

2. Acryl of natuurlijk?
Natuurlijk, want anders ben je ook een beetje nep, voor een feestje is het wel leuk maar ik vind natuurlijke nagels toch mooier

3. Felgekleurd of donker?
Donker, want dat kan je bijv. beter combineren.

4. Nailart of zonder nailart?
Zonder nailart, nailart kan heel leuk zijn maar als ik echt moest kiezen zou ik toch voor geen nailart gaan.

BODY;

1.Parfum of Bodyspray?
Bodyspray, dat is iets luchtiger en dat is fijner om tussendoor op te sprayen.

2. Lotion of bodybutter?
Bodybutter, ik vind dat fijner ik weet eigenlijk niet waarom maar toch wel bodybutter.

3. Douchegel of zeep?
Douchegel, want ik hou er niet van om me met een zeep te wassen.

4 Lush of andere merken?
Lush vind ik fijn maar er zijn ook zoveel andere merken die ik fijn vind dus ik ga voor andere merken.

HAAR;

1 Krullend of stijl?
Krullend, ik heb stijl haar maar ik wil super graag krullen!

2. Knot of een paardenstaart?
Knot, ik draag altijd een paardenstaart maar een knot is eigenlijk ook heel leuk dus ik kies voor een knot.

3. Schuifspeldjes of klipjes?
Klipjes, want ik vind schuifspeldjes heel onhandig werken.

4. Haarlak of gel?
Haarlak, want gel plakt heel erg en dat vind ik vies.

5. Lang of kort?
Lang, ik vind lang haar echt heel mooi want daar kan je ook meer mee.

6. Licht of donker?
Dat vind ik best moeilijk want ik vind heel licht haar bijv. wit niet mooi maar ik vind bruin heel mooi dus ik kies voor donker. ( Zelf ben ik blond )

7. Lok of ponny?
Ik denk een lok want dat kan je ook makkelijker naar achter doen met een speldje ofzo.

8. Los of vast?
Los, ik heb het altijd vast zitten omdat ik het haar in mijn gezicht vervelend vind maar ik vind los wel heel leuk.

Dit was de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden en zet even in de reacties als je dit vaker wil lezen.

Liefs, Femke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten