maandag 26 november 2012

Casuelle lipsticks #Review

Ik heb voor jullie de Casuelle lipsticks uitgetest.
Casuelle is een heel goedkoop merk , maar best goede kwaliteit.

De kwaliteit van de foto is niet super , sorry daarvoor.


Dit is een foto zonder lipstick

En hier heb ik de roze lipstick op ( De lipstick die op de eerste foto links staat )
Zoals je ziet geeft het een mooie roze glans aan mijn lippen maar niet al te heftig.

Hier heb ik de andere lipstick op ( De lila die rechts staat op de eerste foto )
Ik vind deze kleur een beetje raar, het geeft een vampier achtige look bij mij.
Ik zal deze paarse lipstick zelf nooit naar school bijvoorbeeld dragen maar naar een feestje ofzo is het wel leuk.


De lipsticks geven voor mij eerder een lippenbalsem gevoel als je het aanbrengt voelt het als een lippenbalsem en dat is heel fijn!

Dit was mijn review , zet hier onder wat jij van deze lipsticks vind.

Liefs, Femke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten