dinsdag 27 november 2012

5 Favorieten sieraden.

Heey!
Vandaag een artikel over mijn 5 favorieten sieraden op het moment.
Ik vind sieraden superleuk en dan houd ik vooral van kettingen !
Het was dan ook moeilijk om er 5 uit te kiezen maar dit zijn ze geworden!


Dit armbandje is eigenlijk een ketting maar zo is hij veel leuker!
Ik heb deze al zo lang en ik zag hem laatst liggen en nu gebruik ik hem als armband.
Omdat ik hem al heel lang heb weet ik niet waar hij is gekocht of hoeveel hij koste, sorry.
Dan deze ketting, deze is zo leuk een zeker een favoriet!
het is zoals je ziet een klein schattig cameratje.
Deze was 6,95 en ik heb hem op www.sieradenkistje.nl gekocht.
Deze ketting van een uil zie je de laatste tijd wel vaker.
Het is een superleuke ketting en je kan het met veel combineren!
Deze heb ik voor ongeveer 5 euro in Portugal op de markt gekocht.
Dan deze super leuke armbandenset van de Primark, deze heb ik voor 3 euro gekocht.
Maar helaas is het nog iets te groot voor mij.

En als laatste dit super schattige kettinkje die ik van mijn oom uit canada heb gekregen.
Dit kettinkje is van echt swarovski steentjes.

Dit waren mijn 5 favorieten sieraden!

Liefs, Femke














Geen opmerkingen:

Een reactie posten