donderdag 14 februari 2013

Wanna be my Valentine ?

Heey !

Het is vandaag Valentijn !
Ik vind Valentijn altijd super leuk, maar ik ben forever alone, dus dan is het minder.
Maar voor andere mensen is het wel leuk.



Aangezien ik dus forever alone ben is er voor mij niks aan.
Bij mij op school kan je een roos kopen en dan is het de bedoeling dat je die dus aan iemand geeft ( duhh )
Dat vind ik eigenlijk wel een leuk idee , je kan het namelijk ook aan je vriendinnen geven .
Maar niemand koopt het want het is mega duur, dan kan je net zo goed ergens anders een roos kopen .
Die is dan meteen goedkoper en het is alsnog een roos .
Je kan ook een kaartje in de vorm van een hartje naar iemand sturen met een lief berichtje er op.

Met wie breng jij Valentijnsdag door ?

Liefs, Femke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten