maandag 7 januari 2013

Verandert

Heey!
Ik heb mijn site een beetje verandert.
Ik heb een aantal knoppen toegevoegd aan mijn site.
Je kan me nu bijv volgen en je kan zien hoeveel pageviews er op mijn site zijn geweest.
Ik heb ook mijn lay-out verandert.
Ik heb alleen een vraagje voor mensen die ervaring met blogger hebben.
Hoe maak je van die tabbladen zoals About me en Contact?
Misschien een beetje slecht dat ik dit zelf nog niet weet maar oke.
Laat even een reactie achter wat je van mijn site vind!

Liefs, Femke

3 opmerkingen:

  1. ik kwam net per toeval op je blog terecht :) en je hebt een leuke blog! ♥ I'm your first follower! :) zo maak je tabbladen:
    je gaat naar 'indeling'. dan klik je op 'een gadget toevoegen' en dan zoek je in die lijst 'pagina's' en je klikt daar op. dan zie je helemaal links 'pagina's' staan en dan klik je daarop en dan kan je pagina's toevoegen.. sorry beter an ik het niet uitleggen :$

    Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het staat boven berichten in het menu,
      leuk dat je mijn tips hebt opgevolgd .
      Ik hoop dat je me terug volgt

      Liefs,
      isabel
      livelifewithisa.blogspot.com

      Verwijderen
    2. Heey, bedankt dat jullie me volgen, super leuk! :)♥
      Bedankt voor jullie hulp over blogger.

      Liefs, Femke

      Verwijderen