zondag 27 januari 2013

Producten die ik niet vaak gebruik

Heey!

Ik heb in mijn make-up collectie een aantal producten die ik niet gebruik, en het leek me leuk om daar een artikel over te schrijven.



Dit zijn de producten.
Ik begin eerst met het Pink Tease palet en de Casuelle lipstick.


De lipstick van Casuelle heb ik in een pakket gekocht met wat andere producten van Casuelle.
De lipstick brengt erg fijn aan en voelt als een lippenbalsem.
Het is alleen de kleur..
Als je een foto wilt zien dat ik het op mijn lippen heb moet je hier even kijken;
http://femkelovesbeauty.blogspot.nl/2012/11/casuelle-lipsticks-review.html
Als ik deze lipstick op heb lijk ik net een vampier , het is een heel opvallende lila kleur en dat is niks voor mij.

Dan het Pink Tease palet.
Ik vind dit product een beetje raar.
Er staat op ; After dark eyeshadow.
De pigmentatie is niet eens heel slecht maar het is een bom met alleen maar glitters, dat is heel vervelend want dat word allemaal een fall out zooi.


Dan deze twee producten.
Als eerst het palletje van de Fancy.

Zoals je ziet zijn de kleuren erg fel, dat is voor mij zowieso een reden om het niet te gebruiken want ik vind het mooier als je wat natuurlijkere kleuren hebt.
Dan de pigmentatie, het kan op zich wel maar het is niet super goed.
Het gaat mij eigenlijk vooral om de kleuren die te heftig zijn.

Dan de blauwe eyeliner.
Dit is een hele grote miskoop van mij geweest.
Ik heb hem gekocht op http://www.onlinemakeupshop.com
Ik weet niet of de andere producten van deze webshop ook niet fijn zijn maar dit product vind ik echt niet goed.
De kleur is op zich wel mooi , niet iets wat ik vaak zal dragen maar het is wel mooi.
Het gaat vooral om het kwastje.
Er steken haartjes uit, je kan het dus voor geen meter aanbrengen.
En als ik het er af wil halen lukt dat niet.
Je moet echt hard boenen om je eyeliner er af te krijgen.
Geen goed product dus.

Welk product uit jou make-up collectie gebruik jij bijna niet?
Zet het hier onder in de reacties.

Liefs, Femke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten