maandag 24 december 2012

Winactie in aankomst!

Heey!
Er komt weer een winactie aan!
Ik had al eerder een winactie geplaatst maar toen had ik al mijn artikelen per ongeluk verwijdert dus ik ga er een opnieuw houden, maar dan groter.

Het is een winactie voor het nieuwe jaar maar ook een beetje om sorry te zeggen tegen jullie.
Ik weet namelijk niet meer wie er mee hebben gedaan aan de vorige winactie.
Het spijt me echt heel erg daarvoor.
en ook omdat ik een tijd geen artikelen meer had geplaatst.
Dit is wel al een paar weken geleden maar alsnog wil ik jullie daarvoor mijn excuses aanbieden.

Ik laat nu nog niet zien wat je kan winnen want dat komt nog in een ander artikel wat waarschijnlijk deze week online komt.
Ik vertel dan ook wat je daar voor moet doen.
Dit was namelijk alleen even een aankondiging.

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden dat er een winactie aankomt.

Liefs, Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten