vrijdag 30 november 2012

3 Favorieten Lippenbalsems

Heey!
Vandaag laat ik jullie mijn favorieten lippenbalsems zien.
Dit leek me wel leuk want ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd geworden aan lippenbalsems.
 Dit zijn mijn favorieten, Labello Pearly Shine, Strawberry Lipbalm en een Vanille lippenbalsem.




Labello Pearly shine ziet er zo uit op mijn lippen.
Het geeft een roze glans en ziet er erg mooi uit.
Het verzorgd mijn lippen ook gewoon goed.
Ik heb deze balsem gekocht bij de Apotheek maar je kan het ook bij de drogist kopen.



De Strawberry lipbalm geeft zoals je ziet een wat minder glitter effect maar een glans.
Deze lippenbalsem verzorgd mijn lippen ook heel goed en smaakt ook nog eens super lekker naar aardbei.
Ik heb deze gekregen van iemand dus ik weet niet waar hij is gekocht of hoeveel hij kost.




Dit is de Vanille lippenbalsem.
Deze geeft een hele mooie doorzichtige glans aan mijn lippen.
Deze smaakt het lekkerst van alle drie! Een super lekkere sterke Vanille smaak heeft het.
Deze zat als extra bij de meiden magazine.

Dat waren mijn drie favorieten lippenbalsems.

Liefs, Femke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten